Social Media Marketing ötletek, amelyek növelhetik az Ön üzleti tevékenységét

Social Media Marketing ötletek, amelyek növelhetik az Ön üzleti tevékenységét

Nem számít, hogy ki vagy, vagy mivel foglalkozik, a közösségi médiaoldalak által kínált előnyöket lehetetlen figyelmen kívül hagyni. Ezek a hálózatépítő oldalak naponta emberek millióit érik el, és a hóbort biztosan nem halványul. Ez a cikk értékes tanácsokkal szolgál arra vonatkozóan, hogyan használhatja ki a közösségi médiából származó erőt.

Ahhoz, hogy ügyfelei segítsenek Önnek terjeszteni a tartalmát, gondoskodjon arról, hogy a blogbejegyzésekben megtalálhatók legyenek a megfelelő gombok, hogy könnyen megoszthatók legyenek. Hozzáadhat Facebook Like és Share gombokat, valamint a Twitter felhasználók számára a Linked share képességet és a Retweet gombot. Ha van olyan magával ragadó tartalma, amelyet a rendszeres követői kedvelnek, akkor ők terjesztik azt az interneten, remélhetőleg még több követőt vonzva Önhöz.

Mindig alázatos hozzáállást kell tanúsítania, amikor frissíti a státuszát. Függetlenül attól, hogy induló vagy befutott vállalkozásról van szó, az olvasók felismerik az arroganciát, és elfordulnak tőle. Nincs hatalma a közösségi média követői vagy más ügyfelek felett. Ügyfelei nélkül a márkája nem több egy névnél.

Tegyen közzé linkeket más blogbejegyzésekre, és kérje meg a bloggereket, hogy a tartalmait mutassák be a weboldalukon. Ez akkor fog működni, ha Ön viszonozza a szívességet, és ha a bloggerek úgy tekintenek a blogjára, mint egy jó lehetőségre, hogy nyilvánosságot kapjanak. Győződjön meg róla, hogy nincs érdekellentét Ön és az Önt bemutató blogger között.

Hozzon létre RSS-csatornát a frissítéseihez, és adjon lehetőséget olvasóinak arra, hogy feliratkozzanak rá. Így láthatják a bejegyzéseit, amikor bejelentkeznek a Google-fiókjukba, vagy közvetlenül a számítógépük asztalán, ha RSS widgetet használnak. A célközönségtől függően több vagy kevesebb sikert érhet el az RSS feeddel.

Győződjön meg róla, hogy válaszol minden kérdésre vagy kommentre, amelyet a közösségi médiaoldalán hagyott. Ezeket naponta legalább egyszer ellenőrizze. Módosíthatja a beállításokat, hogy az értesítéseket a szokásos e-mail postafiókjába kapja. Ne feledje, hogy minden egyes kommentre adott válaszát láthatja a nyilvánosság.

Észreveheti, hogy a közösségi oldalakon a kereskedelmi oldalakon gyakran szerepelnek vizuálisan feltűnő, sőt módosított képekkel ellátott hirdetések. A photoshoppolt képek használata hatékony technika, mert felkelti a vásárlók figyelmét, és nagyobb valószínűséggel kattintanak a hirdetésére. Ha az Ön által készített hirdetés vonzotta őket, nagy valószínűséggel pénzt fognak költeni a termékére.

Hirdesse különleges ajánlatait a közösségi hálózatokon keresztül. Ha exkluzív kedvezményeket vagy érdekes tartalmat kínál a Facebook-oldaladon, több vásárló csatlakozhat az oldalhoz, mintha kevés tartalmat és semmilyen kedvezményt nem kínálna a Facebook-oldalon. Potenciális vásárlói jobban megismerik a márkáját, és az ajánlataival hozzájárulhat a márka bizalmának kiépítéséhez.

Ahhoz, hogy előnyt szerezzen versenytársai közösségi médiamarketingjével szemben, a közösségi média minden formáját ölelje fel. Sok vállalat azt feltételezi, hogy a közösségi média már kiforrott, és úgy gondolja, hogy csak a Facebookon, a Twitteren és a YouTube-on kell jelen lennie, hogy lefedje az alapokat. A hozzáértő közösségi média marketingesek nem feledkeznek meg arról, hogy a MySpace még mindig létezik. Használja azt, valamint az olyan feltörekvő újonnan érkező szereplőket, mint a LinkedIn, a hogy ott is megmutassa magát, ahol más szereplők nem.

Ami a retweeteket illeti, ismerje el, ha Ön csinálja őket, és ha Önnek csinálják. Ez azt jelenti, hogy ha tetszett, amit valaki tweetelt, használd a "RT"-t, és illeszd be a @nevét és az üzenetet. Ezzel elismerést adsz nekik a tartalomért. Ha pedig valaki retweeteli a tartalmait, köszönje meg nekik. Ezek egyszerű udvariasságok.

A közösségi média marketingből bárki profitálhat. Függetlenül attól, hogy Ön befutott vállalkozó vagy éppen most kezdte, a közösségi marketing helyszínei túl erősek ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja őket. Most, hogy elolvasta ezeket a tippeket, sikeres lehet a közösségi média marketinggel, és fenomenális eredményeket érhet el.

Linkek

Nemzetközi digitális marketing ügynökség és tanácsadó Kft.


Digitális marketing oldalunkat azzal a céllal hoztuk létre, hogy segítsük a hazai kis- és középvállalkozások online jelenlétét a digitális marketing legmodernebb eszközeinek a felhasználásával.

Partnerek:

Nemzetközi Marketing
Marketing ügynökség
Seo ügynökség
Marketing tanácsadás