Az alapjai annak, hogy sikeres legyen, ha e-mail marketinget használunk!

Az alapjai annak, hogy sikeres legyen, ha e-mail marketinget használunk!

 

Egy nagyszerű módja annak, hogy több rajongót építsen webhelye vagy webhelyei számára, az e-mailen keresztüli marketing. Küldhet e-maileket az embereknek a webhelyen található frissítésekről, vagy csak egy általános üdvözletet általában. Sok minden van, amikor az e-mail marketingről van szó, ezért menjen előre, és olvassa végig ezt a cikket, hogy lássa, mit tanulhat a témáról.

Legyen kitartó az ügyfelek elérésére tett kísérleteiben. Nem kell naponta e-maileket küldenie, de tartsa szem előtt, hogy addig nem biztos, hogy megragadja egy ügyfél figyelmét, vagy üzletét, amíg nem találkozott már többször is a márkájával vagy termékeivel. Érintkezzen gyakran, de ne olyan gyakran, hogy az túlságosan idegesítőnek tűnjön.

Kövesse nyomon a kiállításokon megismert kapcsolatokat. Gyűjtse össze az emberek telefonszámát, amikor megállnak az asztalánál, és a találkozást követő néhány héten belül hívja fel őket. Az utóhívás során jelentkezzen be a kapcsolattartójánál, és kérdezze meg, hogy szeretné-e e-mailben megkapni az Ön marketing hírlevelét.

Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, mindenképpen küldjön egy utólagos e-mailt, amely tartalmaz egy boldog születésnapot tartalmazó üzenetet. Az e-mailbe foglaljon bele egy olyan kérést, amely azt mondja ennek a személynek, hogy menjen el egy bizonyos helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely közli vele, hogy a linkre kattintva feliratkozóvá válhat.

Amikor arra kéri az embereket, hogy jelentkezzenek be, tudassa velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el nekik, hogy mit fog küldeni, és milyen gyakran fogja küldeni. Az emberek nagyobb valószínűséggel iratkoznak fel, ha tudják, hogy nem fogja elárasztani a postaládájukat szószátyár e-mailekkel, amelyeket nem áll szándékukban elolvasni.

Ahhoz, hogy e-mail címzettjeit lekösse, használjon különböző szekvenciákat a különböző típusú olvasók számára. Például, ha egy eladásból származó e-mail címet kap, akkor annak az ügyfélnek egy nagyon jellegzetes üdvözlő e-mailt kell kapnia, mint annak az olvasónak, akinek az e-mail címét egy leadből kapta. Ha az olvasók nem azt kapják az e-mailektől, amit szeretnének, akkor egyszerűen nem fogják elolvasni azokat.

ha kifogyott az ötletekből az e-mail marketingkampányához, próbálja meg, hogy az ügyfelei segítsenek Önnek. Tegyen olyan dolgokat, mint például írja le az ügyfelektől kapott kérdéseket. Aztán amikor a következő e-mailt elküldi, már van témája. Ügyeljen arra, hogy az ügyfél neve is szerepeljen az elismerés érdekében.

Tegyen olyan információkat, amelyek hasznosak az e-mailjeiben, és kerülje el, hogy csak az eladás érdekében tartalmazzon információkat. Adjon feliratkozóinak különleges cikkeket, olyan dolgokat, amelyeket nem biztos, hogy megtalálnak a weboldalán. Adjon értékes feliratkozóinak néhány exkluzív ajánlatot is, amelyek csak a levelezőlistáján szereplők számára elérhetőek. Küldjön akciókat és ünnepi üdvözleteket, ne csak akkor küldjön e-maileket, ha valamit szeretne.

Az Ön e-mail marketing kampánya hatékonyabb lesz, ha megkönnyíti az ügyfelek számára a leiratkozást. Ez paradoxonnak tűnhet, de az emberek hajlamosabbak lesznek megbízni Önben, ha azt az érzést keltik bennük, hogy ők irányítanak. Tegye ki a leiratkozási linket egy nyilvánvaló helyre, hogy könnyen megtalálják.

Készüljön fel az e-mailek megválaszolására, ha az e-mail marketinget megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőségről lemaradhat. Ha jó tartalmat nyújt, amely ingyenes, készüljön fel arra, hogy a címzettek válaszolnak rá. Felkészültnek és elérhetőnek kell lennie, amennyire csak tud.

Most, hogy sokat olvasott az e-mail marketingről, sokkal magabiztosabbnak kell éreznie magát azzal kapcsolatban, hogy ez a téma hogyan segíthet Önnek sikeressé válni. Szeretne pozitívan gondolkodva belemenni egy ilyen témába, mert amikor ezt teszi, és alkalmazza mindazt, amit tanult, a siker könnyen jön.

oakley, tom ford, sylas, aviátor, ray ban napszemüveg, fendi, oakley napszemüveg, jimmy choo, rayban, rayban napszemüveg

oakley tom ford sylas aviátor ray ban napszemüveg fendi oakley napszemüveg jimmy choo rayban rayban napszemüvegoakley, tom ford, sylas, aviátor, ray ban napszemüveg, fendi, oakley napszemüveg, jimmy choo, rayban, rayban napszemüveg