Kiváló weboldal készítés Zugló, keresőmarketing, keresőoptimalizálás

Kiváló weboldal készítés Zugló és Keresőmarketing

 

Kiváló weboldal készítés

 

a +36 20 593 85 41 -as telefonszámon

 

és ezen a honlapon

 

http://www.weboldal-keszites.cloud/

 

weboldal készítés budapest zugló

 

 Weboldal készítés partner:

weboldal készítés ötlet

A weboldal készítés során a gyorsaságra is érdemes  keresőoptimalizálás szempontból  némi figyelmet fordítani. A weboldal készítők mindig azzal foglalkoznak egy weboldal optimalizálása során, hogy annak sebessége a lehető leggyorsabb legyen. A feltételezések szerint minél gyorsabb egy oldal betöltése, az annál nagyobb eredményt jelent a találati oldali rangsorolásnál. De vajon a Google technikai emberei is ilyen szemmel tekintenek a weboldalak sebességére? Azaz minden ezredmásodperc számít a rangsorolásnál? Hát a valóság az nem így van.


weboldal készítés és weboldal betöltési sebesség

 

A kérdés alapja tulajdonképpen az, hogy a honlapsebesség milyen fontosságú rangsorolási tényező a Google szemében. Ez Mr. Illes, a Google kereső szakértőjének válaszából talán sokkal világosabbá válik. Ő azt emeli ki, hogy ugyan komoly negatív hatása van a rangsorolásra annak, ha egy honlap lassú, viszont néhány ezredmásodpercnyi sebességnövekedés egy alapból már gyors oldalnál, nem javít annak helyezésén.

Általában 2 szempontból kell nézni a sebesség kérdését. Az egyik az a tempó, amelyet a felhasználó tapasztal a böngésző előtt ülve weboldal készítés során, tehát az az idő, amíg megnyílik számára egy weboldal a kijelzőn vagy a szerkesztő felületen. Ez egy rangsorolási tényező, azonban nem ez a legfontosabb – szögezte le. A Google megkísérli megkülönböztetni azokat a weboldalakat, melyek igazán lassúak azoktól, amelyek rendes sebességgel működnek. De az ezredmásodpercek farigcsálása ezeknél már nem fog semmit sem változtatni.

Gondoljunk csak bele, vásárolunk egy terméket egy weboldalon keresztül (mert nem nevezhető csak szolgáltatásnak), ami a megvásárlás pillanatában még nem is létezik, és később sem lesz megfogható, illetve az értékét többnyire szubjektív szempontok alapján mérjük (szép, tetszik, jó, másoknak is tetszik, stb..) és ezzel a megvásárolt megfoghatatlan dologgal próbálunk kézzel fogható eredményeket elérni (bevételt, vevőket, érdeklődést, stb…)

Természetesen vannak a weboldal készítés során objektív mérőszámok ezen a területen is, melyet például az Google Analytics könnyedén szolgáltat, mégsem találkoztam még egyetlen olyan árajánlat kéréssel sem, amiben az állt volna, hogy szeretnék egy olyan weboldalt, ami nekünk naponta több ezer látogatót szállít, vagy napi 2 millió forint bevételt termel.

Egy honlap megvásárlásnál nem marad más, csak a bizalom. A piacon mindenki a bizalmat keresi és ez alapján hozza döntéseit.

Mivel nap mint nap találkozunk a “tudjuk, hogy szükségünk van valamire, de fogalmunk sincs mire” jelenséggel, ezért úgy gondoltuk megpróbálunk segíteni eligazodni az interneten fellelhető végtelen számú megoldásokban, hogy akár Te is is el tudd dönteni mire is lenne szükséged vállalkozásod, céged elindításához, vagy tovább fejlődéséhez.

Keresőmarketing partner:

keresőmarketing