Ismerd meg az Office Depot cikkmarketing szakértői tippjeit!

Ismerd meg az Office Depot cikkmarketing szakértői tippjeit!

 

Az Office Depot cikkmarketing nagyon izgalmas, de kissé ijesztő élmény lehet, különösen, ha még soha nem használtad ezt a módszert. Ahhoz, hogy sikeres office depot cikkmarketinges legyél, erőfeszítésre és tanulási hajlandóságra van szükség. Az ebben a cikkben található tanácsok pontosan azok lehetnek, amiket kerestél, hogy sikeresen elindíthasd marketingtörekvéseidet.

Használd a közösségi média megosztó gombokat, mint például a "Post to Facebook" és a "Tweet this" azon a webhelyen, ahol a cikkeidet közzéteszed. Ha a cikked rezonál valakire, akkor lehet, hogy meg fogja osztani az ismerőseivel, és további eladásokat fog generálni. Ne használd azonban te magad a gombokat, hiszen egy "önállóan népszerű" cikket kevésbé valószínű, hogy spamnek tekintenek.

Amikor új cikket teszel közzé, győződj meg róla, hogy az tartalmazza a megfelelő hivatkozásokat néhány más cikkedre. Így több cikkét fogják elolvasni, és termékét vagy szolgáltatását nagyobb nyilvánosságot kaphat. Ez a fajta önreklámozás a cikkmarketing egyik fő előnye.

Mindenféle írási stílust használni kell az írásaidban. Ha olyan dolog népszerűsítésén dolgozol, amely technikai bonyodalmakkal jár, győződj meg róla, hogy nem hanyagolod el ezek megvitatását. Ennek ellenére az információk laikus nyelven történő megfogalmazása is segíthet abban, hogy az emberek megismerjék a terméket. Azzal, hogy mindenkit részletes magyarázatokkal tájékoztatsz, nagyobb tiszteletet érdemelsz ki, és hitelességet biztosítasz a teljes közönséged számára.

Legyél szkeptikus az egyes írók állításaival szemben. Ha azt állítják, hogy van egy exkluzív módszerük a cikkmarketing sikeréhez, akkor ezt bizonyítaniuk kell. Ha tanulsz az üzleti életről, sokat fogsz tanulni a cikkmarketingről is. A cikkmarketing nem más, mint egyszerű marketing, amelyet a tartalomterjesztésen keresztül kezelnek.

Ahelyett, hogy hagyományos e-mail hirdetést terveznél és terjesztenél, formáld a pályádat cikkformátumba. A cikk formája lehet történet, szerkesztőségi cikk vagy tájékoztató cikk. Ha hirdetését érdekes, tárgyilagos funkciónak álcázod, az olvasókat meghívja a cikkbe, anélkül, hogy azt azonnal reklámnak vagy eladásnak éreznék.

Mindenképpen használj alcímeket a cikkeidben. Ez a taktika segít elkülöníteni a különböző bekezdéseket a cikkedben. Kiemeli az egyes pontokat, ugyanakkor az egész cikket összefogja. Az olvasók könnyedén át tudnak majd lépni egyik pontról a másikra, fenntartva a témára való összpontosítást. Az alcímekben is használhatsz kulcsszavakat.

Bár egy cikk hatékony marketingeszköz lehet a számodra, ez nem jelenti azt, hogy minden cikk hatékony marketingeszköz lesz. Az embernek arra kell törekednie, hogy minden alkalommal a lehető legjobb cikket készítse el, ha egy cikk jól akar teljesíteni.

A már megírt cikkek ingyenes e-könyvének felajánlása nagyszerű módja a cikkírói képességeid marketingjének. Ajánld fel az ingyenes e-könyvet, hogy több forgalmat hozzon létre a webhelyedre, és próbáld meg arra ösztönözni az embereket, hogy hagyják meg neked az e-mail címüket, ami segít a jövőbeli e-mail marketing kapcsolatépítésében is. Egy e-könyv írása hatékonyan népszerűsíti a szakértelmed.

Kutass kulcsszavakat, mielőtt egyetlen cikket is írnál.. A legjobb kulcsszavak azok, amelyek sok webhelyforgalmat generálnak, de nincs nagy versenyük. Ha olyan kulcsszavakat választasz a cikkeidhez, amelyek a webhely forgalmát növelik, akkor elég gyorsan a Google első oldalán találhatod magad.

Kétségtelenül vannak döntő fontosságú elemek a cikkek sikeres marketingjének biztosításához. Ha követed az ebben a cikkben található tanácsokat és ötleteket, képesnek kell lenned arra, hogy javítsd cikkmarketing-képességeidet. A siker akkor érhető el, ha keményen dolgozol, időt és energiát fektetsz bele.