A megfelelő időzítés fontossága a Signatera esetében !

A megfelelő időzítés fontossága a Signatera esetében !

 

A K2M-et a vállalatok arra használják, hogy eszközökön, például mobiltelefonokon és hordozható médialejátszókon keresztül reklámozzanak. A vállalatok által használt K2M módszerek lehetnek egyszerűek, mint például egy vizuális hirdetés, vagy egy kicsit összetettebbek, mint például egy qr kód.  Annak eldöntéséhez, hogy melyik mobil marketing módszer a legjobb az Ön cége számára, használja a következő tanácsokat.

Kezdje egy működő adatbázis összeállításával. Tartózkodjon attól, hogy esztelenül telefonszámokat adjon hozzá a marketing adatbázisához. Tényleg szüksége van az engedélyükre, mielőtt belevágna. Ezt megteheti az interneten keresztül, vagy úgy, hogy az illető az Ön által megadott kód segítségével küld Önnek sms-t.

Fektessen némi időt és energiát abba, hogy K2M technikáját személyre szabottá és testre szabhatóvá tegye. Ha alkalmazást hoz létre, tegye egyedivé és egyszerűen használhatóvá, és fontolja meg, hogy az ügyfeleknek megfelelő testreszabás lehetőségeket biztosít. Ha nem hoz létre teljes értékű alkalmazást, legalább tegye a mobilkommunikációt magával ragadóvá és élvezetessé.

 Fontos, hogy a szükséges kattintások számát a lehető legalacsonyabb szinten tartsa, hogy növelje erőfeszítései visszhangját. Mivel a billentyűzet használata frusztráló, ha túlzott gépelést igényel, ne követeljen meg túl sok információt. Csak olyan kérdéseket tegyen fel, amelyek feltétlenül szükségesek, és az utasításokat tegye nagyon világossá.

Kérje el az ügyfelektől a mobiltelefonszámukat. Ezt a legegyszerűbben a jelenlegi e-mail feliratkozóival teheti meg. Amikor kitöltik a feliratkozási űrlapot, megkérheti őket, hogy adják meg a telefonszámukat, az esetleges figyelmeztetések vagy különleges ajánlatok miatt. Ez, egy gyors módszer a K2M marketing új ügyfelek megszerzésére.

Használja az SMS-t , ha alacsony költségű, nagyon magas nyitási arányú és nagyon rugalmas platformot szeretne. Ha a Signatera-kampányában e-maileket tolja, az SMS mindenképpen a legjobb megoldás, különösen, ha gyakran lép kapcsolatba ügyfeleivel.

Hallgassa meg ügyfeleit a K2M marketingkampányában, hogy mindig jobban tudjon rájuk figyelni. Ha azt feltételezi, hogy tudja, mit akarnak az ügyfelei, akkor komoly tudálékosságot fog csinálni magából. Feltételezés helyett inkább hallgassa meg az igényeiket, majd dolgozzon tájékozottan.

A marketing egy feltörekvő erőmű a cégének megismertetésében. Lehetővé teszi, hogy megcsapolja azt a több millió potenciális ügyfelet, akik elsősorban a telefonjukkal kommunikálnak. Az említett két lehetőség mindkettő nagyszerű módja vállalkozásának marketingjére. Keresse meg, hol vannak az ügyfelek, és vigye oda marketingjét.

Signatera hirdetési kampányának keresztplatform-kompatibilisnek kell lennie, minden fontosabb eszközön, hogy megőrizze ügyfélkörét és figyelmét. Ha a hirdetése csak Androidon működik, akkor csak azokat az ügyfeleket fogja elérni! Ha a Blackberryvel rendelkezők egy kusza összevisszaságot látnak, az Ön üzenete elveszik. Ügyeljen arra, hogy a kompatibilitás, messzemenően érvényesüljön minden mobilhirdetésnél.

Ne feltételezze, hogy mindenki érti, mit jelentenek a rövidítések. Ha valaki nem érti a hirdetését, elveszíthet egy ügyfelet.

Tegye szöveges üzeneteit magával ragadóvá. Az összes technika közül az SMS-üzenetek az egyik legkönnyebben továbbadhatóak egy felhasználó számára. Gondolja át, hogyan teheti SMS-üzeneteit zümmögésre méltóvá, és mindenképpen adjon hozzá egy egyszerű rövidkódos feliratkozási módszert azoknak az olvasóknak, akik esetleg éppen most kapták meg SMS-üzenetét valamelyik barátjuktól.

 

Mint már említettük, sok vállalat használja a marketinget a mobileszközökön történő reklámozásra. A vállalatok használnak egyszerű K2M marketing módszereket, mint például a vizuális hirdetések, és összetett marketing módszereket is, mint például a qr kódok. A fenti cikk tanácsainak felhasználásával kiválaszthatja a vállalatának megfelelő módszert.