Hasznos tanácsok bárkinek, aki jobb közösségi média marketing kampányt szeretne folytatni!

Hasznos tanácsok bárkinek, aki jobb közösségi média marketing kampányt szeretne folytatni!

 

A közösségi médián keresztül sokkal szélesebb közönséget érhet el, mint a hagyományosabb hirdetési eszközökkel. Ezeknek a hálózatoknak a használata biztosítja, hogy cége ellenőrizni tudja, milyen információk jutnak el a fogyasztókhoz, és lehetővé teszi a könnyű kommunikációt az ügyfelekkel. A közösségi média segítségével könnyedén terjesztheti a marketing promóciókat.

Győződjön meg róla, hogy blogja kiváló tartalommal rendelkezik, amely leköti, oktat és inspirál. Egy nagyszerű blog a közösségi média marketingjének sarokköveként szolgál. Ha olyan tartalmat hoz létre, amelyet az emberek alig várják, hogy elolvashassanak, akkor folyamatosan vissza fognak térni. A lényeg az, hogy a jó tartalom az, ami minden típusú média mögött áll, és ez alól a közösségi média marketing sem kivétel.

Szánjon időt arra, hogy reagáljon az ügyfelei visszajelzéseire. Ha sikeres vállalkozást szeretne építeni, ügyfelei értékes információkat tudnak megosztani. A legtöbb vállalatnak az a problémája, hogy csupa fül, de semmi válasz. Ha az ügyfelek tudják, hogy visszajelzéseiken keresztül reagál az igényeikre, akkor továbbra is folytatni akarják majd az üzletet.

Szeretne kapcsolatot teremteni ügyfeleivel? Ha az értékesítés növelése a fő célja, akkor használja a közösségi médiát kizárólag reklámcsatornaként. Ha úgy dönt, hogy nyílt párbeszédet szeretne folytatni az ügyfelével, kezdje egyszerűen azzal, hogy "Helló", és hagyja, hogy a beszélgetés elkezdődjön. Az ügyfelei majd elvezetik Önt onnan.

Egy kis idő és türelem kell ahhoz, hogy jelenlétet építsen ki bármelyik közösségi médiás weboldalon. Rendkívül valószínűtlen, hogy már az első napokban több ezer követője lesz. Ritkán előfordult már, de nem valószínű, hogy egyetlen éjszaka alatt vírusszerű követőkre tesz szert. Legyen tehát türelmes, és a követők idővel jönnek majd.

Tegyen közzé linkeket más blogbejegyzésekre, és kérje meg a bloggereket, hogy a tartalmait szerepeltessék a weboldalukon. Ez akkor fog működni, ha Ön viszonozza a szívességet, és ha a bloggerek úgy tekintenek a blogjára, mint egy jó lehetőségre, hogy nyilvánosságot kapjon. Győződjön meg róla, hogy nincs érdekellentét Ön és az Önt bemutató blogger között.

Fontolja meg, hogy a profilján belül gombokat helyezzen el, és minden frissítéshez csatoljon RSS-csatornát is. Győződjön meg róla, hogy ezek a gombok ott vannak a blogján, e-mailben, weboldalán és az aláírásában, amikor hozzászólást hagy. Ne felejtse el továbbá összekapcsolni az összes közösségi média profilját, hogy az emberek több oldalon is követhessék Önt.

Amikor valamit közzétesz a blogjában, vagy frissíti a weboldalát, azonnal írjon egy Facebook-bejegyzést is. Talán érdemes előre megtervezni és előre megírni a posztot, hogy ne kelljen sietnie. Ne feledje, hogy az emberek azért iratkoztak fel a Facebook-bejegyzéseire, hogy naprakészen értesüljenek arról, hogy mit csinál.
Ha közösségi média marketingkampányt folytat, időről időre dicsekedjen azzal, hogy hány követője van. Ha valaki látja, hogy 1500 ember követi Önt, lehet, hogy ő is csatlakozik, csak hogy ne maradjon ki abból, amiről a barátai már tudnak.

Létre kell hoznia egy Youtube-csatornát, ahol véleményeket tesz közzé a termékeiről és más, az iparágához kapcsolódó videókat. Beállíthatja fiókját úgy, hogy videói azonnal felkerüljenek bizonyos közösségi hálózatokra. Ezzel időt takaríthat meg, és elkerülheti, hogy elfelejtsen frissíteni egy oldalt.

Szerezzen versenyelőnyt a közösségi médiamarketingben azáltal, hogy felhasználja azt ügyfelei meghallgatására. A legtöbb vállalkozás rossz ebben, ezért ha valóban meghallgatja ügyfeleit, és ennek megfelelően dolgozik a változtatásokon, akkor nagy tiszteletet fog élvezni azok körében, akik a legfontosabbak. Engedje meg ügyfeleinek, hogy javaslatokat tegyenek, és dolgozzon azon, hogy megértse aggodalmaikat, hogy növelje vállalkozását.

Az erős közösségi médiajelenlét fenntartása számos előnnyel jár majd vállalkozása számára. A közösségi médián keresztül sokkal könnyebben elérheti az ügyfeleket, és ezek a helyszínek azt jelentik, hogy több ügyfelet talál, mint amennyit a régebbi hirdetési csatornák lehetővé tesznek.