Csiszold a Facebook marketing készségeidet. Próbáld ki ezeket a tippeket még ma!

Csiszold a Facebook marketing készségeidet. Próbáld ki ezeket a tippeket még ma!

 

Kevés dolgot lehet olyan könnyen elsajátítani, mint a Facebook marketinget. Régen még úgy kellett leadeket generálnod, hogy az üzletedet elvitted az ügyfélhez, de most a Facebook hozza el hozzád a tömegeket! Az alábbi hasznos cikkből megtudhatod, hogyan használhatod ki ezt a rendkívül hatékony marketingeszközt, és hogyan javíthatod az eredményeidet.

 

Tűzz ki néhány célt a Facebook marketingkampányodhoz. Ha nem vagy biztos benne, hogy a közönséged hogyan fog reagálni rá, indítsd el a kampányodat próbaüzemben. Amint pontosabb képet kap arról, hogy mennyire érdeklődnek az ügyfelei,d tűzz ki néhány ésszerű célt a kampányod számára.

 

A Facebook Insights segítségével javíthatod közösségi média marketingkampányodat. Ellenőrizd a Facebook Insights-ot, hogy megtudd, mely frissítések a legnépszerűbbek. Ha lehetséges, ossz meg több hasonló frissítést. Ha azt veszed észre, hogy feliratkozóid veszítenek érdeklődésükből a Facebook-kampányod iránt, törekedj arra, hogy érdekesebb tartalmat hozz létre a kampányodhoz.

 

Tudd meg, hogy mik a céljaid. Miért szeretnéd használni a Facebook marketinget? Mit szeretnél elérni vele. Mielőtt belevágnál, nagyon fontos, hogy szánj időt arra, hogy világosan meghatározd a céljaidat. Dönts egy hatékony stratégiáról. Próbáld meg elsőre jól csinálni.

 

Az "egyéni célcsoportok" használatával feltöltheted a jelenlegi ügyfeleid e-mail címeit, majd a hirdetéseket csak rájuk irányíthatod. Ez növeli az értékesítési konverziós arányt, és csökkenti a kampány költségeit, mivel nagyobb lesz a célközönséged.

 

Amikor olyan információkon gondolkozik, amelyeket megoszthatsz követőiddel a Facebookon, próbáld meg, hogy azok relevánsak legyenek a vállalkozásoddal vagy az iparágaddal kapcsolatos történésekkel kapcsolatban. Ha a céged autóalkatrészeket árul, akkor érdemes autóalkatrészekről szóló posztokat készítened. Ha macskákról vagy más irreleváns témákról posztolsz fotókat, az emberek biztosan nem követik az oldaladat.

 

Használj olyan borítóképet a Facebook-oldaladon, amely valóban megmutatja a márkádat. Mutass például egy képet az egyik legkelendőbb termékéről. Szeretnéd, ha termékeid frissen maradnának a közönség emlékezetében, és a megfelelő borítókép kiválasztásával ez sokkal könnyebbé válhat számodra.

 

Fontold meg a Facebook-hirdetésekbe való befektetést. Fizethetsz díjat azért, hogy bizonyos számú célzott Facebook-felhasználó lássa a hirdetésedet. Ez kiváló módja annak, hogy több feliratkozót szerezz az oldaladnak. Jobb eredményeket érhetsz el, ha kedvezményt kínálsz az új feliratkozóknak, vagy ajándékozást szervezel.

 

Nézd meg, hogy tudsz-e olyan dolgokat közzétenni a Facebook-oldaladon, amelyek lehetővé teszik, hogy az emberek feliratkozzanak az ajánlataidra. Akár egy promóciót vagy ajándékozást is felhasználhatsz ösztönzésként, hogy új követőket gyűjts. Fontold meg egy verseny vagy nyereményjáték megrendezését.

 

Ne ossz meg lényegtelen frissítéseket. Lehet, hogy kísértésbe esel, hogy az aktuális eseményekről beszélj, vagy egy személyesebb frissítést ossz meg, de ne feledd, hogy ezek a témák nem biztos, hogy minden feliratkozót érdekelnek. A személyes projekteket és frissítéseket a személyes fiókodon keresztül érdemes megosztani.

 

Érezd jól magad a Facebook-marketinggel. Ez furcsa tippnek tűnik, de valójában nagyon fontos. Sokan komoly munkaként közelítenek a Facebook marketinghez. Az is, de a hangnem nem lehet túl komoly. Ez egy közösségi médium, ahol az emberek azért gyűlnek össze, hogy jól érezzék magukat beszélgetve.

 

Ha a Facebookot arra használod, hogy üzletet generálj a céged számára, az nem igényel többet, mint néhány percet az idődből minden nap. Remélhetőleg ez a cikk megtanította neked, hogyan tudod ezt a marketingeszközt a leghatékonyabban és leghatékonyabban a szolgálatodba állítani. Egy kis gyakorlással vállalkozásod valóban profitálhat abból, amit a Facebook segítségével tehetsz!