Tanuljon hatékony e-mail marketinget ezekkel az egyszerű ötletekkel.

Tanuljon hatékony e-mail marketinget ezekkel az egyszerű ötletekkel.

 

Sok vállalkozás gyorsan felfedezi, hogy az e-mail marketing létfontosságú része lehet vállalkozásuknak. Az e-mailek remek módja lehetnek annak, hogy tartsák a kapcsolatot az ügyfelekkel, hogy olyan ajánlatokat kínáljanak nekik, amelyek érdeklik őket, és hogy meghívják őket különleges eladásokra. Az ebben a cikkben található információk és tippek segíthetnek Önnek meglátni mindazt, amit az e-mail marketing nyújtani tud vállalkozásának.

Az e-mail marketing kiváló tippje, hogy az Ön által kínált termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos valamilyen frissítéssel kövesse nyomon az eseményeket. Például hozzáadhat egy "most vásárolhat" funkciót az e-mailjéhez. Az e-mailje végén tájékoztathatná olvasóit, hogy tartsák szem előtt az up-sell-t is.

Ahhoz, hogy az embereket rávegye, hogy jelentkezzenek be, és engedélyt adjanak arra, hogy e-mail marketingüzeneteket küldjön nekik, ajánljon fel valamilyen ösztönzőt. Ajánljon kedvezményt vagy kupont valamelyik termékére vagy szolgáltatására. Csatoljon egy könyvet vagy hírlevelet a szakterületéről vagy a piacáról. Adjon valamit az érdeklődőnek cserébe a postaládájához való hozzáférésért.

Mielőtt elküldi az e-mailt, ellenőrizze azt. Minden egyes e-mailnek és hírlevélnek tökéletesnek kell lennie. Mielőtt elküldi az üzenetet, tesztelje az e-mail elrendezését, hogy minden a kívánt módon jelenjen meg. Továbbá, ha az üzenetben linkeket is elhelyez, tesztelje azok működőképességét.

Kizárólag e-mailben népszerűsítse a különleges ajánlatokat vagy korlátozott ideig tartó eladásokat, hogy így keltse fel ügyfeleiben az izgalmat, hogy megkapják az e-mailjeit. Az olvasók nem csak maguk is nagyobb valószínűséggel olvassák lelkesen az üzeneteket, de nagyobb valószínűséggel adják tovább az információt barátaiknak is. Az ajánlóprogramok hasznosak az ügyfélkör növelésében.

Legyen kiszámítható az e-mailjeiben. Küldje őket meghatározott ütemezés szerint. Ügyeljen arra, hogy legalább havonta küldjön valamit, ez segít fenntartani ügyfelei érdeklődését. Ha hetente egy vagy két alkalommal tud e-mailt küldeni, az még jobb. Tesztelje, hogy mely napokon kapja a legjobb visszajelzéseket a webhelye, majd ezeket a napokat használja az e-mailek küldésének szokásos napjaiként.

Ne foglalja bele az e-mail marketing kampányába a hírlevelek használatát. Helyette küldhet az opt-in listáján szereplő embereknek releváns e-maileket bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat fognak kapni, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átrostálniuk, hogy megkapják azokat.

Egy e-mail marketingkampánynak is szüksége van egy tervezési és tesztelési fázisra, mint bármi másnak. Tervezzen időt annak biztosítására, hogy üzenetei átjussanak a spamek elleni küzdelemben használt összes technikán, a tartalomszűrőktől kezdve a képblokkoláson át a java-scriptek elnyomásaig. Millió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudja meg, hogy egyáltalán látják-e őket.

Ahhoz, hogy az e-mail marketinggel bizalmat keltsen a vállalat és a termékek iránt, kerülje el, hogy az e-mailekből trükköket csináljon. Ne rontsa az imázsának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűvel való írás vagy az olyan szimbólumok, mint a pénznem beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.

Készüljön fel az e-mailek megválaszolására, ha az e-mail marketinget megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőséget elszalaszthat. Ha jó tartalmat nyújt, amely ingyenes, készüljön fel arra, hogy a címzettek válaszolnak rá. Felkészültnek és elérhetőnek kell lennie, amennyire csak tud.

Köztudott tény, hogy az internet használata teljesen új utat nyitott a vállalkozások számára az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja a hűséges ügyfelekkel való kapcsolattartásnak és a potenciális ügyfelek elérésének. Használja a fenti cikkben található technikákat és tippeket, hogy e-mail marketing stratégiát hozzon létre vállalkozása számára.