Az igazság leleplezése a cikk marketing taktikákról

Az igazság leleplezése a cikk marketing taktikákról

 

A cikkek pörgetése lehetőséget ad arra, hogy ugyanarról a témáról írj, sokszor ugyanazokkal a fontos kulcsokkal. A cikkpörgetésnek vannak hátrányai és előnyei, különösen, ha a cikkmarketingről van szó. Az egyik előny az lenne, hogy fogsz egy cikket, és megváltoztatod a szerkezetet és a megfogalmazást anélkül, hogy ugyanazt az erőfeszítést tennéd. Ez különösen akkor hasznos, ha a cikk olyan témáról szól, amelyet fel kellett kutatnia. A hátránya ennek az, hogy ugyanolyan könnyű lehet egy teljesen eredeti cikket készíteni ugyanarról a témáról, más információkkal, vagy akár egy új témán dolgozni. Minden a weboldaladról és arról szól, hogyan kell beosztanod az idődet. A következő cikk más nagyszerű tippekkel is segíthet, mint ez, ezért olvass tovább, hogy megismerd a cikkmarketinget, és hogy mennyire hatékony lehet, amikor megpróbálod a forgalmat a webhelyedre irányítani.

Amikor cikket írsz, ne használd túl a kulcsszavakat. Jól építsd be őket a cikkedbe. Győződj meg róla, hogy megjelennek a címben, az első bekezdésben és a záró bekezdésben. Ne használd őket a cikk szövegében, mert az ismétlődik.

Amikor internetes marketingesként cikkeket teszel közzé több könyvtárban, két szilárd szabály szerint kell élned. Egy: soha ne tegyél közzé ugyanazt a cikket kétszer. Mindig ügyelj arra, hogy változtass a dolgokon, és új, friss szemszögből közelítsd meg a témát. Kettő, a linkeket tartsd meg a szerzői életrajzodban, hogy a cikked ne tűnjön spamnek.

Küldd el cikkeidet könyvtároldalakra. A címjegyzékoldalak segíthetnek abban, hogy a cikkedet gyorsabban lássák, és növeljék az olvasók számát. A több olvasó több potenciális ügyfelet jelent. Kerüld, hogy ugyanazt a cikket különböző könyvtároldalakon használod, mivel a cikkek duplikált példányai negatívan befolyásolhatják az eredeti cikk keresőmotoros találati oldalának rangsorolását.

A cikkek minőségére összpontosíts, ne csak a mennyiségre, hogy sikeres legyél a cikkmarketingben. Olvasóidat jobban leköti, ha mindig több cikket frissítesz. Ha egyszer beletanulsz a cikkírásba, könnyebbé válhat számodra, és gyorsabban tudsz cikkeket gyártani.

A cikkmarketingben a jó, közönségedet megragadó címek mellett nagyszerű címekre is szükséged van. Ezek a címek azok, amelyek felhívják az olvasók figyelmét mind a cikk témájára, mind arra, hogy miért érdemes elolvasniuk azt. Próbáld meg, hogy a címeid fülbemászóak és emlékezetesek legyenek, csak ne vidd túlzásba őket.

Használd a szerzői forrásdobozodat, vagy használd a cikked végén a webhelyedre mutató linkeket. Ezeken a területeken az önreklámozásra kell összpontosítani. Próbálj meg legalább 1-2 linket elhelyezni ezeken a területeken. Ezek "cselekvésre való felhívást" jelentenek az olvasók számára, hogy további információkat találjanak a te oldaladon.

Győződj meg róla, hogy mindig végezz netes kereséseket, hogy megtudd, mely oldalak fogadnak vendégtartalmakat. Cikkmarketingesként folyamatosan ellenőrizned kell, hogyan profilodat. Próbáld meg megragadni az új lehetőségeket, mielőtt a többi marketinges eléd lép és elárasztja a piacot.

Minden marketingkampányhoz írt cikk célja egyszerű kell, hogy legyen. Az elképzelés az, hogy egy informatív irodalmat adj át a releváns közönségnek, amelyben cselekvésre buzdítod az embereket. Bármi más, amivel egy cikkben próbálkozol, azt eredményezheti, hogy az olvasók elvesznek, és egyszerűen elkattintanak az oldalról.
Ügyelj arra, hogy a tartalmad a témában maradjon. Ha valaki rákattint egy cikkmarketinggel kapcsolatos információért keresett linkre, és úgy találja, hogy az oldal értékesítési célú reklámokat tartalmaz, elhagyja az oldalt, és soha többé nem tér vissza. Elveszítesz minden lehetséges keresőmotoros helyezést is.

Ha azt szeretnéd, hogy cikkeid élvezetesebbek legyenek az olvasók számára, akkor egy jó technika, ha úgy teszel, mintha egy barátoddal beszélgetnél, miközben a cikkeidet írod. Ez az egyszerű hangnemváltás feldobja a cikkeid hangulatát, és minden merev formalitást kidob az ablakon. Tedd ezt úgy, hogy egy kötetlen hangnemet adsz hozzá, méghozzá társalgási formában.

Mivel biztos akarsz lenni abban, hogy a cikkeid jól meg vannak írva, ha nem vagy jó író, érdemes lehet megnézni, hogy felbérelsz-e valakit, aki cikkeket írhat neked. Olyan cikkekre van szükséged, amelyek szellemesek és mégis informatívak, hogy segítsenek fenntartani az olvasók figyelmét, és egy profi író képes lenne ezt megtenni neked.

Tartsd a tartalmat egy oldalon, amikor egy cikket építesz fel marketing céllal. Ez csábító lehet, mert egy másik oldalról extra hirdetési bevételt és keresőoptimalizálást érhetsz el. A többoldalas cikkek csak irritálják és összezavarják az olvasókat, ami messze felülmúlja az ebből származó extra hirdetési felületet. Legalább egy olyan linket adjon meg, amely lehetővé teszi az olvasók számára, hogy elérjék a teljes cikket.

A cikkmarketing sikere érdekében a legjobb az áramvonalas írásmód. Legyenek viszonylag rövidek a cikkeid. Az embereknek nincs idejük több oldalnyi tartalmat elolvasni. Legyen tehát rövid, de maradjon lényegre törő. Koncentrálj pontosan arra az információra, amit közvetíteni szeretnél, és ne térj el a tárgytól.Éles, világos munkájával hírnevet szerezhet magának, amit az olvasók értékelni fognak.

Láthatod, hogy a cikkmarketing még mindig nagyon hatékony módja annak, hogy forgalmat irányíts a webhelyedre. A cikkek pörgetése különösen hasznos azoknak, akiknek rövid idő alatt sok hasonló cikkre van szükségük, hogy segítsenek a könyvtárakba való beküldésben és a backlinkelésben. A kiszervezés során a cikkek újraírása és a pörgetés általában lényegesen olcsóbb, mint az eredeti cikkek megírása, mivel az írónak egy alapsablont és kevesebb munkát ad. Tehát mi működik neked? Rajtad múlik, hogy mi illik legjobban az időbeosztásodhoz, és hogy sok hasonló cikkre vagy sok teljesen egyedi tartalomra van-e szükséged, vagy sem. Boldog írást!

 

vákuumgép, vákuumos emelő, szuvidálás hőfok, led világítás, konyhai világítás, gyerek mennyezeti lámpa, állólámpa

 

1. vákuumgép

2. vákuumos emelő

3. szuvidálás hőfok

4. led világítás

5. konyhai világítás

6. gyerek mennyezeti lámpa

7. állólámpa

 

vákuumgép, vákuumos emelő, szuvidálás hőfok, led világítás, konyhai világítás, gyerek mennyezeti lámpa,