Sfaturi excelente pentru a comercializa articolul dvs. în mod corespunzător

Sfaturi excelente pentru a comercializa articolul dvs. în mod corespunzător

 

Dacă încercați să vă promovați site-ul web prin intermediul marketingului prin articole, dar nu știți de unde să începeți, acesta este articolul potrivit pentru dumneavoastră. Aceste idei vă vor ajuta să obțineți o oarecare înțelegere despre valoarea unei abordări de marketing prin articole.

Atunci când scrieți un text pentru articolele de marketing afiliat, doriți să păstrați propozițiile scurte și accesibile. Menținerea fiecărei propoziții la mai puțin de șaisprezece cuvinte asigură faptul că scrierea ta rămâne concentrată și cititorii tăi rămân interesați. Dacă vă schimbați constant ideile în mijlocul unor propoziții lungi, vă veți pierde cititorii.

Nu vă prefaceți! Dacă aveți de gând să scrieți o recenzie a unui produs, testați-l mai întâi. Cititorii vor putea să-și dea seama că mințiți, iar dacă nu pot, cu siguranță vor ști când experiențele lor nu seamănă deloc cu ale dumneavoastră. Dacă sunteți necinstit, veți pierde clienții pe care ați muncit atât de mult pentru a-i câștiga.

Luați în considerare posibilitatea de a vă publica articolele în format de blog și de a nu prezenta un produs în fiecare articol. Oamenii vor citi articole de calitate, dar se vor plictisi de marketingul constant. Dacă vă plasați apelul la acțiune, la fiecare al patrulea sau al cincilea articol, poate conduce la mai multe conversii decât dacă bateți toba de marketing în fiecare articol.

Fiți foarte personal atunci când scrieți pentru cititorii dumneavoastră. Nu este întotdeauna necesar să folosiți cuvinte precum "eu" sau "mă". Dar, doriți să vă prezentați în fața cititorilor dvs. ca o persoană reală. Trebuie să aveți o grijă sporită pentru a vă asigura că cititorii dvs. înțeleg că nu sunteți doar o companie care caută să obțină profit. Sunteți, dar ei trebuie să vă vadă într-o lumină mai blândă.

Asigurați-vă că fiecare articol pe care îl scrieți are un conținut unic și original. Un cititor nu ar trebui să fie capabil să caute un subiect similar și să vină cu o copie cuvânt cu cuvânt a articolului tău presupus original. Oferiți propriile perspective și idei personale și exprimați-le clar pe parcursul scrierii.

Găsiți echilibrul corect atunci când introduceți cuvinte cheie într-un articol. Includerea în exces a cuvântului cheie va îndepărta cititorii și motoarele de căutare. Încercați să mențineți utilizarea cuvintelor cheie la 5 sau mai puține mențiuni pe articol. Rămânând la acest număr, vă veți asigura că roboții motoarelor de căutare nu vă vor considera un site de spam fără conținut real.

Promovați-vă mai bine articolele, făcându-le mai atractive pentru cititorii dvs. Trebuie să le păstrați organizate într-un format care să permită o citire ușoară. Împărțiți-vă articolele în paragrafe și încercați să faceți liste cu puncte numerotate pentru o mai bună organizare. Astfel, cititorilor dumneavoastră le este mai ușor să citească și să găsească informațiile importante din articolul dumneavoastră.

Asigurați-vă că cuvântul cheie țintă pentru articolul dvs. este ceva ce oamenii caută cu adevărat. Puteți crea cel mai bun conținut din lume, dar dacă nimeni nu are nevoie de el cu adevărat, atunci munca dvs. este inutilă. Folosiți instrumente de cuvinte cheie pentru a găsi subiecte pe care oamenii le caută, pentru a vă ajuta să decideți ce conținut să creați.

Încercați să mențineți numărul de trimiteri de articole la aproximativ trei până la cinci directoare de articole bune. Este mai bine să folosiți articole filate și pentru acestea. Nu aveți nevoie de sute de copii ale articolelor dvs. plasate în sute de directoare. Încercați să alegeți câteva bune, să vă rotiți articolele și să le trimiteți la acele câteva directoare.

Există multe directoare de articole pe care le poți folosi în avantajul tău. Alegeți care director de articole este cel mai potrivit pentru un anumit articol și trimiteți-l mai întâi în acel director. Apoi, rescrieți-vă articolul dintr-un punct de vedere ușor diferit și trimiteți-l la diferite directoare. În acest fel, fiecare articol are un conținut unic și este acceptat mai bine de motoarele de căutare.

Aceste sfaturi oferă o bună imagine de ansamblu asupra modului în care puteți integra o campanie de marketing prin articole în propria companie. Ar trebui să vă îmbunătățiți în mod constant abilitățile de marketing și să încercați noi tactici. Atunci când munciți din greu și vă aplicați într-un mod inteligent, puteți chiar să vă depășiți concurența.