Tanuljon hatékony e-mail marketinget ezekkel az egyszerű ötletekkel

Tanuljon hatékony e-mail marketinget ezekkel az egyszerű ötletekkel

 

Sok vállalkozás gyorsan felfedezi, hogy az e-mail marketing létfontosságú része lehet vállalkozásuknak. Az e-mailek remek módja lehetnek annak, hogy tartsák a kapcsolatot az ügyfelekkel, hogy olyan ajánlatokat kínáljanak nekik, amelyek érdeklik őket, és hogy meghívják őket különleges eladásokra. Az ebben a cikkben található információk és tippek segíthetnek Önnek meglátni mindazt, amit az e-mail marketing nyújtani tud vállalkozásának.

Az e-mail marketing kiváló tippje, hogy az Ön által kínált termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatos valamilyen frissítéssel kövesse nyomon az eseményeket. Például hozzáadhat egy "most vásárolhat" funkciót az e-mailjéhez. Az e-mailje végén tájékoztathatná olvasóit, hogy tartsák szem előtt az up-sell-t is.

Ahhoz, hogy az embereket rávegye, hogy jelentkezzenek be, és engedélyt adjanak arra, hogy e-mail marketingüzeneteket küldjön nekik, ajánljon fel valamilyen ösztönzőt. Ajánljon kedvezményt vagy kupont valamelyik termékére vagy szolgáltatására. Csatoljon egy könyvet vagy hírlevelet az Ön szakterületéről vagy piacáról. Adjon valamit az érdeklődőnek cserébe a postaládájához való hozzáférésért.

Mielőtt elküldi az e-mailt, lépjen hátra egy lépést, és ellenőrizze azt. Minden egyes e-mailnek és hírlevélnek tökéletesnek kell lennie. Mielőtt elküldi az üzenetet, tesztelje az e-mail elrendezését, hogy minden a kívánt módon jelenjen meg. Továbbá, ha az üzenetben linkeket is elhelyez, tesztelje azok működőképességét.

Kizárólag e-mailben népszerűsítse a különleges ajánlatokat vagy korlátozott ideig tartó eladásokat, hogy így keltse fel ügyfeleiben az izgalmat, hogy megkapják az e-mailjeit. Az olvasók nem csak maguk is nagyobb valószínűséggel olvassák el lelkesen az üzeneteket, de nagyobb valószínűséggel adják tovább az információt barátaiknak is. Az ajánlóprogramok hasznosak az ügyfélkör növelésében.

Legyen kiszámítható az e-mailjeiben. Küldje őket meghatározott ütemezés szerint. Ügyeljen arra, hogy legalább havonta küldjön valamit, ez segít fenntartani ügyfelei érdeklődését. Ha hetente egy vagy két alkalommal tud e-maileket küldeni, az még jobb. Tesztelje, hogy mely napokon kapja a legjobb visszajelzéseket a webhelye, majd ezeket a napokat használja az e-mailek küldésének szokásos napjaiként.

Ne foglalja bele az e-mail marketing kampányába a hírlevelek használatát. Helyette küldhet az opt-in listáján szereplő embereknek releváns e-maileket bizonyos témákról. Több embert fogsz vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat fognak kapni, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átrostálniuk, hogy megkapják azokat.

Egy e-mail marketingkampánynak is szüksége van egy tervezési és tesztelési szakaszra, mint bármi másnak. Tervezzen időt annak biztosítására, hogy üzenetei átjussanak a spamek elleni küzdelemben használt összes technikán, a tartalomszűrőktől kezdve a képblokkoláson át a java-scriptek elfojtásáig. Millió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudja meg, hogy egyáltalán látják-e őket.

Ahhoz, hogy az e-mail marketinggel bizalmat keltsen a vállalat és a termékek iránt, kerülje el, hogy az e-mailekből trükköket csináljon. Ne rontsa az imázsának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a csupa nagybetűvel való írás vagy az olyan szimbólumok, mint a dollárjelek beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen lekezelően az ügyfeleivel, és ne tegyen durván eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.

Készüljön fel az e-mailek megválaszolására, ha az e-mail marketinget megfelelően végzi. Ha túl sokáig tart a válaszadás, akkor egy csomó lehetőséget elszalaszthat. Ha jó tartalmat nyújt, amely ingyenes, készüljön fel arra, hogy a címzettek válaszolnak rá. Felkészültnek és elérhetőnek kell lennie, amennyire csak tud.

Köztudott tény, hogy az internet használata teljesen új utat nyitott a vállalkozások számára az ügyfelekkel való kapcsolattartásban. Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja a hűséges ügyfelekkel való kapcsolattartásnak és a potenciális ügyfelek elérésének. Használja a fenti cikkben található technikákat és tippeket, hogy e-mail marketing stratégiát hozzon létre vállalkozása számára.

maul pince, gin bolt, istvándy, váli bor, lagavulin, lagavulin whisky, suntory, chateauneuf du pape, bambi bambi, strekov

 

1. maul pince

2. gin bolt

3. istvándy

4. váli bor

5. lagavulin

6. lagavulin whisky

7. suntory

8. chateauneuf du pape

9. bambi bambi

10. strekov

maul pince, gin bolt, istvándy, váli bor, lagavulin, lagavulin whisky, suntory, chateauneuf du pape, bambi bambi, strekov